- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Visa va cheltui 600 mil. $ pentru a-si consolida brandul la nivel global

13 Jun, 12:04 • Redactia DailyBusiness
Emitentul de carduri Visa a invitat un numar de agentii la licitatia pentru administrarea contului de 600 mil. $ (389 mil. euro), urmarind consolidarea brandului la nivel global, scrie presa internationala.
Visa va cheltui 600 mil. $ pentru a-si consolida brandul la nivel global

Contul de creatie al Visa Europe, organizatie independenta de compania mama, nu va intra in licitatie, continuand sa fie administrat de agentia londoneza Saatchi & Saatchi .

Presa internationala indica agentiile de creatie ale grupurilor Omnicom, WPP si Publicis Groupe ca fiind deja invitate sa participe la pitch-ul organizat de Visa.

Anul acesta, compania a finalizat o parte a consolidarii contractelor media la nivel global.

OMD, parte a grupului Omnicom au obtinut conturile Visa din SUA si Asia, a castigat contul latin american in fata Starcom, si parti ale contului european, independente de Visa Europe.

Visa Europe a optat sa lucreze mai departe cu agentia Mediaedge:cia, parte a WPP, pe contul in valoare de 90 milioane de lire (circa 115 mil. euro), in urma unui pitch la care a participat si OMD.

Urmărește Daily Business pe Google News