Modelele cele mai mediatizate vor fi Audi A6L, Audi A8L si Audi Q7.
Parteneriatul se va desfasura sub numele „Pasiune pentru miscare” si va pune accent pe activitatile culturale care au legatura cu JO, precum organizarea de concerte si de spectacole.
In China, 124 de showroom-uri Audi din 87 de orase vor avea o zona dedicata evenimentului sportiv si vor conduce si alte activitati speciale de marketing si vanzare a produselor auto. In timpul campaniei, vor exista proiecte comune si cu alti parteneri ai JO, precum Adidas sau Air China, reunite in programul denumit „Familia Olimpica Extinsa”.
Impactul campaniei Audi de promovare a JO in Romania inca nu a fost estimat de oficiali. „Nu a fost inca planficata nici o activitate de marketing si comunicare referitor la parteneriatul Audi cu organizatorii JO. Evenimentul este inca indepartat in timp, dar mai mult ca sigur ca vor exista actiuni de promovare si in Romania la momentul potrivit”, a declarat pentru DailyBusiness Alexandru Seremet, oficial al Porsche Romania, distribuitor autorizat al Audi.
Impactul campaniei din China asupra vanzarilor modelului Audi vor fi greu de cuantificat, atat in Romania cat si la nivel mondial, considera Seremet. „Este vorba in primul rand de un castig la nivelul vizibilitatii brandului, iar efectele asupra vanzarilor vor fi indirecte”.
Evenimentul de anvergura mondiala se va desfasura intre 8 si 24 august 2008, in Capitala Chinei. Aceasta a fost selectionata in 2001 dintr-un grup de orase care includea Paris, Toronto si Istanbul.