De la sfarsitul lunii februarie 2009, ca urmare a acestui proces, Voxline Communication foloseste un nou logo si isi va concentra atentia in zona clientilor business-to-business, ceea ce va conduce la lansarea de noi produse si servicii dedicate companiilor, pe parcursul lui 2009.
„Voxline Communication este o companie care furnizeaza solutii integrate in domeniul mobile, iar scopul noii identitati si al repozitionarii este de a sublinia acest aspect”, a declarat Dan Virtopeanu, general manager Voxline.
Voxline Communication este o companie cu capital francez, infiintata in 1998.
Serviciile oferite de Voxline Communication acopera aplicatii de mobile marketing (campanii de trimitere si receptionare mesaje sms, mobile advergames), call center (numere normale si numere verzi), aplicatii web (site-uri de promotie, flash advergames), servicii de microplati prin intermediul telefoniei mobile si servicii cu valoare adaugata (televoturi, concursuri, continut digital).
In 2008 Voxline Communication a obtinut o cifra de afaceri de 2 milioane de euro, iar pentru finalul anului in curs estimeaza o crestere suplimentara de 15% a acesteia, ca urmare a dezvoltarii pietei in ansamblu si cresterii veniturilor incasate in cadrul unor categorii de servicii de mobile marketing.
Printre clientii pentru care Voxline Communication care a derulat campanii de-a lungul timpului se numara jucatori precum: Quadrant Amroq Beverages (Pepsi), Star Foods (Lays), JTI (Winston), Unilever (Dove, Cif&Domestos), Chipita Romania, URBB (Carlsberg, Tuborg), Western Union, Duracell, Braun, Dr. Oetker (Pizza Ristorante, Pudding), Fabryo (Savana), Wrigley, Farmec, LG, Prodal 94 (Stalinskaya, Wembley), Porsche Romania.