Potrivit oficialilor companiei, mobile marketing-ul autohton va fi caracterizat anul acesta mai multe campanii de comunicare directa pe mobil, in timp ce numarul promotiilor pe sms va ramane la un nivel apropiat cu cel din 2008.
„Una dintre zonele aproape complet ignorate pana acum in mobile marketing-ul local este publicitatea pe site-urile mobile, care a inregistrat incasari de doar cateva sute de mii de euro in 2008. Acest segment are un potential foarte mare de crestere in 2009, pana la a atinge 1 milion de euro, conform estimarilor noastre”, a declarat Dan Virtopeanu, general managerul Voxline Communication.
Agentia condusa de Virtopeanu a incheiat anul 2008 cu afaceri de 2 milioane euro, in crestere cu 30% fata de 2007, iar reprezentantii agentiei estimeaza o crestere cu 15% a veniturilor anul acesta.
Din totalul veniturilor de 2 milioane de euro realizate de catre Voxline anul trecut, 20% a reprezentat servicii de marketing digital, in special mobile marketing (campanii sms, promotii), restul de 80% revenind serviciilor de mobile content, micropayment si alte aplicatii pentru retelele mobile si fixe.
Cresterea de 15% a cifrei de afaceri, estimata de catre Voxline pentru 2009, urmeaza sa fie atinsa ca urmare a dezvoltarii si obtinerii unor venituri mai mari din cresterea anumitor categorii de servicii de mobile marketing.
Voxline estimeaza o crestere de 25% in 2009 a veniturilor obtinute din serviciile de marketing digital si 12,5% crestere a veniturilor din celelalte categorii de servicii furnizate.
Dintre acestea, reprezentantii companiei se asteapta ca in 2009 sa scada serviciile de mobile content (ca urmare a tendintei globale in domeniu), in timp ce micropayment-ul va creste, ca efect al numarului din ce in ce mai mare de proiecte digitale care aleg aceasta forma de monetizare.
„Pentru Voxline, 2009 va fi un an al consolidarii pozitiei pe piata si al acumularii pe baza unei cresteri moderate. Ne vom concentra acum pe lansarea unor proiecte si servicii noi pentru piata din Romania, ale caror efecte se vor simti mai puternic in ponderea cifrei de afaceri in 2010”, a declarat Dan Virtopeanu.
Pentru 2009, compania isi propune marirea echipei, in special a departamentelor de marketing si comercial, lansarea pe piata locala a 3 proiecte online (un joc online, aducerea unei patforme UGC, precum si un proiect de vanzare de muzica online pe o anumita nisa) si cel putin 2-3 proiecte de mobile Internet, pe fondul cresterii pietei pe acest segment.
Voxline Communication este o companie infiintata in 1998, cu capital francez.
Printre clientii agentiei se numara Quadrant Amroq Beverages (Pepsi), Star Foods (Lays), JTI (Winston), Unilever (Dove, Cif&Domestos), Chipita Romania, URBB (Carlsberg, Tuborg), Western Union, Duracell, Braun, Dr. Oetker (Pizza Ristorante, Pudding), Fabryo (Savana), Wrigley, Farmec, LG, Prodal 94 (Stalinskaya, Wembley), Porsche Romania.