Totusi, noile reguli nu vor intra in vigoare pana in 2015 si o mare parte va depinde de modul in care Disney defineste fast food, scrie [url= http://www.bbc.co.uk/news/world-us-canada-18336478 ]BBC[/url].
Producatorii de fast food si bauturi cu continut de zahar cheltuiesc aproximativ 1 miliard de dolari pe an (650 milioane de lire) pe reclame care ii vizeaza pe copiii cu varsta sub 12 ani.
Disney a precizat ca orice tip de cereale cu mai mult de 10 grame de zahar pe portie si mancare ce contine peste 600 de calorii nu vor mai aparea in reclame.
Bauturile dulci si produsele cu continut mare de sare vor fi de asemenea interzise pentru reclame, a anuntat compania.
Bob Iger, un reprezentant al companiei, a mentionat ca aceasta masura ar putea duce la o scadere pe termen scurt a veniturilor din publicitate, dar a adaugat ca firma va adapta si crea noi produse care sa intruneasca noile standarde.
Studiile recente arata ca aproape o treime din copiii din SUA sunt supraponderali sau obezi.