Din pozitia de business development director, Bogdana Baltasiu va avea responsabilitati de coordonare si dezvoltare a noului serviciu de e-couponing, proiect desfasurat in parteneriat cu compania Coupons.com.
„Romania este o piata in crestere in ceea ce priveste serviciile de e-marketing. Experienta Bogdanei Baltasiu constituie valoare adaugata pentru cresterea companiei noastre si prin cooptarea ei continuam sa ne consolidam expertiza si echipa”, a declarat Al Kamara, CEO Wave Division.
Bogdana Baltasiu are o experienta de peste 13 ani in cercetarea de piata, iar in ultimii 8 ani a coordonat departamentul de Consumer Research la Nielsen Romania din functia de client service manager.
Wave Division este una dintre cele mai mari agentii de BTL full service din Romania, cu o activitate de peste 13 ani si o retea dezvoltata in 72 de orase.
Wave Division a avut in 2011 o cifra de afaceri de aproximativ 5 milioane de euro, dubla comparativ cu 2009. Prin intermediul celor 4 domenii de expertiza, respectiv servicii integrate de in-store, events management, shopper marketing si digital couponing, Wave Division propune solutii de comunicare pentru un portofoliu semnificativ de clienti, printre care companii multinationale si nationale precum P&G, Danone, Heineken, Heidi, Hochland, Interstar, Intersnack, Kosarom, Lidl, L’Oreal, McDonald’s, Macromex, Mega Image, Prodal, Real, Reckitt Benckiser, Royal Canin, Samsung, Strauss, Tetrapak.