Castigatorii celei de-a zecea editii Internetics au fost anuntati in cadrul Galei de Premiere ce a avut loc marti, 16 noiembrie, la Opera Romana.
In cadrul cadrul categoriei Site-uri, microsite-uri si bloguri de promovare juriul a acordat un bronz, doua trofee de argint si unul de aur.
Bronzul a fost castigat de Odyssey cu lucrarea „Concert la injectoare” pentru Rompetrol. Cele doua trofee de argint au fost castigate de Kinecto pentru lucrarea „TuborgSound.ro – Muzica romaneasca care conteaza”, pentru URBB, si Webstyler cu lucrarea „Nae Pop”, pentru Pfizer.
Aurul a fost acordat Webstyler pentru lucrarea „Fotbal adevarat”, pentru URSUS Breweries.
In categoria Campanii interactive, bronzul a fost castigat de Apropo Media&Aegis Media cu lucrarea „Sofer de Romania”, pentru ProMotor.ro. Argintul a fost obtinut de Kinecto cu lucrarea „Tuborg Sound – muzica ta pe TV”, pentru URBB, iar aurul a revenit Webstyler pentru lucrarea „Nae n-are aer!”, pentru Pfizer.