Veniturile companiei au crescut cu 2%, pana la 4,32 mld. euro.
Afacerile companiei in SUA au crescut cu mai mult de 8% in prima jumatate a anului, pana la 2,36 mld. euro.
Regiunile cu cea mai rapida rata a cresterii au fost Asia de Est, America de Sud, Africa si Orientul Mijlociu, cu venituri ce au totalizat aproximativ 12% din totalul cifrei de afaceri a companiei in prima jumatate a anului.
Afacerile din Europa Continentala au crescut cu aproximativ 6%, Europa Centrala si de Est inregistrand cresteri de aproape 19% pentru afacerile WPP.
In Anglia, cresterile au fost mai modeste, de doar 4,9% in prima jumatate a anului, comparat cu aceeasi perioada a lui 2006.
53% din veniturile grupului au provenit din alte surse decat publicitate si investitii in media.
Directorul executiv al WPP, Martin Sorrell estimeaza ca in 2008 compania va inregistra venituri si mai mari, pe fondul desfasurarii Olimpiadei din Beijing, de pe urma careia WPP estimeaza ca va inregistra o crestere a afacerilor in China cu 25%, si a cheltuielilor din SUA pentru alegerile prezidentiale.
WPP este unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume si numara in portofoliu companii precum AGB Nielsen Media Research, si agentiile Mediaedge:cia, GroupM, Ogilvy&Mather Worldwide si Grey Worlwide. Grupul activeaza in 106 tari si are clienti precum Vodafone, Orange si France Telecom.