- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

WPP a raportat o crestere de 28% a profitului pe 2010

04 Mar, 12:45 • Redactia DailyBusiness
Grupul de comunicare britanic WPP a inregistrat in 2010 un profit inainte de impozitare de 851 milioane de lire sterline, mai mare cu 28% fata de anul anterior, in conditiile in care serviciile de marketing si publicitate ale companiei au avut o revenire "violenta", peste asteptari.
WPP a raportat o crestere de 28% a profitului pe 2010

Veniturile WPP s-au majorat cu 7,4% anul trecut, pana la 9,3 miliarde de lire sterline, scrie guardian.co.uk.

Martin Sorrell (foto), CEO-ul WPP a spus ca evolutia din 2010 s-a dovedit a fi „mult mai violenta decat s-a anticipat”, veniturile din trimestrul al patrulea urcand cu 8,5%, reprezentand cea mai mare crestere din acelasi trimestru al anului 2000.

Veniturile din China au avansat cu 18% in ultimul trimestru din 2010, iar cele din India, cu 15%. Pietele din vestul Europei, precum Franta, Spania, Irlanda si Grecia, au ramas dificile, cresterea fiind de doar 3%. In Marea Britanie si SUA veniturile s-au majorat cu aproape 10%.

Urmărește Daily Business pe Google News