Media Rights Capital se foloseste astfel de capitalul financiar si de experienta partenerilor sai pentru a determina cea mai potrivita platforma media necesara clientilor care doresc sa creeze continut.
Pana in prezent, Media Rights Capital a strans 400 de milioane de dolari (circa 301 milioane de euro) destinati productiei de continut, din participatiile WPP, Mindshare, Mediaedge:cia – companii de media si publicitate care fac parte din Group M, dar si din cele ale bancii de investitii Goldman Sachs si ale companiei de telecomunicatii AT&T.
„Am incheiat acest parteneriat cu Media Rights pentru a intelege mai bine industria de media. La marimea companiei noastre, trebuie sa avem o relatie foarte apropiata cu producatorii de continut, care sa depaseasca simplele negocieri pentru spoturi TV de 30 de secunde. In plus, prin intelegere, WPP are posibilitati mai largi de branding pentru clientii sai – cumparare de spatiu pe respectivele platforme, sponsorizari de emisiuni, product placement, si altele”, a explicat Irwin Gotlieb, director executiv al Group M, compania care detine WPP.
Compania WPP a mai investit in afacerea unui producator media, in 2005, respectiv in compania producatoare de film Weinstein, infiintata de Bob si Harvey Weinstein, cand a cumparat actiuni in valoare de 25 de milioane de dolari (18,8 milioane de euro).
Prin acea intelegere, WPP a obtinut dreptul de a controla proiectele in desfasurare ale companiei si posibilitatea de a oferi contracte de sponsorizare intre advertiserii reprezentati si filmele produse.
Printre proiectele sale, Media Rights a finantat comedia „Bruno” si filmul „Babel”.