Producatorul de electronice LG Electronics anuntase ca isi doreste sa creeze un singur brand puternic la nivel global. Luna trecuta, agentia Bartle Bogle Hegarty (BBH) a castigat contul de creatie al companiei.
Agentia media Mindshare, prezenta si pe piata din Romania, se va ocupa de cumpararea si vanzarea de spatiu media pentru companie, iar agentia Young&Rubicam (Y&R), prezenta la randul sau in Romania, va difuza, la nivel global, campaniile create de BBH. Publicis Modem se va ocupa de comunicarea online si de componenta digitala a campaniilor.
Prima campanie internationala pentru LG Electronics, realizata de Mindshare si Y&R, va fi lansata in primavara anului anului viitor.
Agentiile Mindshare si Y&R sunt integrate in reteaua grupului de publicitate WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume, care mai detine, printre altele, compania de cercetare AGB Nielsen Media Research si agentiile de publicitate Mediaedge:cia, Ogilvy & Mather Worldwide si Grey Worldwide.
Publicis Modem este agentia digitala a companiei franceze Publicis, al patrulea grup de servicii de comunicare din lume, care mai detine si agentiile Leo Burnett Worldwide, Saatchi & Saatchi, Starcom MediaVestGroup si ZenithOptimedia.
Publicis este prezent in Romania prin agentiile Leo Burnett & Target, Saatchi & Saatchi, Opti Media, Zenith Media, Starcom si Starlink.
Afacerea LG este impartita in 4 divizii: comunicatii mobile, ecrane digitale, media digitala si echipamente electrice si electrocasnice.