Parteneriatul intre cele doua companii a fost incheiat pe 18 octombrie iar CBS a incarcat pe site mai mult de 300 de clipuri, atragand un numar total de 29,2 milioane de vizitari, adica 857.000 pe zi, titreaza presa internationala.
Reprezentantii CBS spun ca relatia stabilita cu YouTube mareste ratingurile retelei TV, in special pentru programele de noapte precum „chatshow-ul” lui David Letterman.
Conform CBS si YouTube, un alt „Late Show”, realizat la CBS de Craig Ferguson, a atras 100.000 de vizitatori.
Desi succesul acestor emisiuni nu este singura cauza a cresterii audientei in televiziune, reprezentantii ambelor companii considera ca YouTube a atras spectatori noi pentru fiecare post de televiziune cu care a incheiat parteneriate.
Trei din clipurile incarcate de CBS pe YouTube au ajuns in topul 25 al celor mai vizionate clipuri din site si mai mult de 20.000 de vizitatori s-au abonat pentru a primi zilnic continut din CBS.
CBS invata sa isi cunoasca publicul mai mult ca niciodata, este de parere Quincy Smith, presedintele CBS Interactive.
„Este evident ca vizitatorii YouTube sunt atrasi de programele CBS iar continutul profesional al acestora contribuie la dezvoltarea unui dialog deschis intre jucatorii media deja consolidati pe piata si un nou tip de spectatori”, a mai spus el.
Ceea ce avantajeaza YouTube in parteneriatul cu CBS este ca, spre deosebire de alte clipuri, continutul CBS este furnizat in mod legal.
In prezent site-ul se confrunta cu plangeri si procese intentate de jucatori mari in piata de media din cauza preluarii ilegale de catre site a unor clipuri ale acestor posturi de televiziune.
Saptamana trecuta s-a anuntat ca Google, care a preluat YouTube, a pus de-o parte 200 de milioane de dolari (155,3 milioane de euro) pentru a acoperi eventualele pierderi provocate de violarile drepturilor de autor de catre site.