Contextul devine si mai dificil daca luam in calcul faptul ca se asteapta tot mai mult continut disponibil gratuit, desi costurile pentru generea acestuia au ramas la fel si ar putea chiar sa creasca in viitor.
Desi nu exista o reteta sigura pentru a supravietui pe aceasta piata, sunt cateva metode pe care companiile media le pot adopta pentru a-si asigura viitorul.
Financiar
1. Asigurati-va ca masurile operationale si financiare sunt adaptate astfel incat sa se poate actiona in timp util in cazul lipsei de performanta. Estential este, de asemenea, ca toate lumea implicata in afacere sa inteleaga modul in care compania face profit.
2. Supuneti estimarile financiare pe termen scurt, mediu si lung unor teste de stres pe baza unor scenarii cum ar fi o scadere economica si mai drastica decat cea existenta sau fluctuatii mai mari ale ratelor dobanzilor. Stabiliti cat de mare este riscul, faceti un plan pentru a minimiza riscul.
3. Banii vorbesc. Faceti estimari pe termen scurt privind cash-flow-ul. Este recomandata o estimare pe 13 saptamani care sa fie dublata de un plan pentru cresterea rezervelor de bani lichizi.
4. Fiti constienti ca noile produse sau oportunitatile de vanzari mai mari pot afecta fluxul de numerar si asigurati-va ca acest lucru nu va afecta intreaga afacere.
5. Analizati sursele de venit si identificati-le pe cele mai importante.
Cititi celelate 5 metode care vizeaza aspectul operational al afacerii