Noul branding Zenith pastreaza, in subtext sintagma “The ROI Agency”, culoarea albastra si simbolul care semnifica ascensiunea.
Logo-urile celorlalte divizii ale grupului, Zed Digital, Newcast, Zenith Retail, FMCG, folosesc logotipul Zenith, dar se diferentiaza prin alte culori si simboluri.
Cunoscuta ca “The ROI Agency”, ZenithOptimedia a fost agentia care a introdus conceptul de masurare a performantelor si rentabilitatea investitiei de marketing.
Potrivit reprezentantilor retelei de media, “Live ROI” reprezinta aceeasi abordare , dar desfasurata in timp real, consolidand angajamentul agentiei.
Noua pozitionare este sustinuta de un ansamblu de instrumente, procese, programe, initiative, incluzand Touchpoints ROI Tracker, Pathways si Catalyst, Socialtools, Adforecast.com, Open si Live Academy, au explicat reprezentantii Zenith Romania.
Potrivit acestora, noua pozitionare a fost translatata si intr-un proces de re-branding a identitatii organizatiei, care a inceput luni in toate cele 250 de birouri internationale si cuprinde toate companiile grupului ZenithOptimedia, inclusiv agentia Zenith Media Romania.
De asemenea, Zenith Media se redenumeste Zenith. Prin intermediul diviziilor de servicii specializate Newcast (in 2011) si Zed Digital (in 2008), Zenith furnizeaza mai multe modalitati de comunicare, continut si suport, offline si online.
Zenith Romania, parte a retelei internationale ZenithOptimedia detinuta de Publicis Group, este una dintre principalele agentii de comunicare din Romania.
Agentia asigura servicii de communications planning, negociere si cumparare de spatii media, analize de piata, competitie si consumator.
Printre clientii Zenith Romania se numara BRD-GSG, Carrefour, Chipita, Ficosota, ING Group, L’Oréal, Nestlé, Puma, Reckitt Benckiser.