Acestia nu au precizat valoarea neta a campaniei.
Campania de comunicare pentru brandul Mucosin se va desfasura sub sloganul „Aliatul de incredere impotriva tusei!”, pe principalele canale de televiziune romanesti, in perioada octombrie-decembrie 2008 prin spoturi de 30, respectiv 10 secunde.
Lansarea campaniei de comunicare pentru brandul Mucosin este simultana cu extinderea liniei de expectorante Zentiva, cu produsul Mucosin comprimate.
Campania poarta semnatura Ogilvy One Praga – creatie si productie, respectiv Mediacom – agentia de media in Romania, si de adreseaza femeilor cu varste cuprinse intre 25 si 55 de ani, cu venituri si educatie medii si peste medie, din mediul urban.
Piata de produse destinate tusei productive (expectorante) este evaluata la un volum de 5,1 milioane unitati in perioada august 2007-iulie 2008 si o valoare de 47 milioane lei (12,7 milioane euro), pret de raft. Pe acest segment de piata, Zentiva a totalizat vanzari in valoare de 7,5 milioane lei (2 milioane euro), reprezentand o cota de piata de 15,8%, in timp ce in volum, compania a realizat vanzari de 0,5 milioane unitati, detinand o cota de piata de 10%.