Campania TV se va desfasura in perioada 25 aprilie – 30 iunie si in septembrie-octombrie 2008, pe cele mai importante canale TV. Frecventa de difuzare va fi de circa 550-600 de spoturi saptamanal.
Conceptul creativ poarta semnatura Ogilvy One Praga, iar componenta de media (strategie, media planning, media buying) este gestionata de catre MediaCom.
„Obiectivul de vanzari al noului produs Ibalgin Forte este de circa 1 milion euro pentru anul 2008”, a declarat Iolanda Bilaus, group brand manager CHC Zentiva.
„Suntem increzatori ca tinta este realizabila, dat fiind ca avem atat un produs cu un avantaj competitiv (primul medicament ce contine ibuprofen 400 mg, disponibil fara reteta), cat si o campanie TV bine targetata”, a mai spus Bilaus.
Principalele grupe de medicamente din portofoliul OTC Zentiva aflate in promovare activa in anul 2008 sunt analgezicele, medicamentele impotriva racelii, gripei si tusei, medicamentele pentru sistemul gastro-intestinal si vitaminele.
Zentiva NV este o companie farmaceutica internationala care se concentreaza asupra dezvoltarii, producerii si comercializarii de produse farmaceutice.
Grupul Zentiva are peste 6.000 de angajati si detine unitati de productie in Cehia, Slovacia, Romania si Turcia.
Zentiva este cotata la bursele de valori din Praga si Londra. Cei mai mari actionari ai companiei sunt Sanofi-Aventis (24,9%), Generali PPF Holding BV (19,1%) si J&T Financial Services Limited (5,3%). Managementul Zentiva controleaza 6,0% din actiuni. Alti investitori institutionali si privati detin impreuna 44,7% din actiunile Zentiva.