Topul realizat de Trafic.ro dezvaluie ca interesul romanilor care citesc publicatii pe Internet se indreapta cu precadere catre subiectele de sport si presa de tip tabloid.
Liderul din topul vanzarilor la editiile tiparite, tabloidul Libertatea (cu un tiraj de 2,5 ori mai mare decat al Gazetei Sporturilor) a fost intrecut pe online de gsp.ro (site-ul Gazetei Sporturilor), care a avut anul trecut cu 9 milioane de vizitatori mai mult.
Conform topului celor mai accesate editii online din 2007, pe primul loc se situeaza Gazeta Sporturilor, cu aproape 37 milioane de vizitatori si 209 milioane de accesari. Pe locul 2 este tot un cotidian de sport, Pro Sport, cu aproape 30 milioane, iar pe locul 3 s-a clasat Libertatea, cu aproape 28 milioane de vizitatori.
In continuare, pe locul 4 este Evenimentul Zilei, urmat pe pozitiile urmatoare de Jurnalul National, Gandul, Cotidianul, Can Can, Ziua si Click.
In ce priveste publicatiile online, pe primul loc se situeaza Hotnews, cu aproape 20 milioane de vizitatori si 110 milioane accesari, urmat de 9am.ro si Ziare.com.
Pro TV, liderul audientei TV al anului 2007, a ocupat locul 2 in topul televiziunilor pe online, fiind intrecut de site-ul Sport.ro. Acesta a avut cu 500.000 de vizitatori, respectiv cu 40 milioane de afisari mai mult decat ProTV.ro.
Pe locurile urmatoare in topul televiziunilor s-au clasat Antena 3, Realitatea TV si Antena 1.
„In cazul radio-urilor, prezenta online a fost mai mult sau mai putin exploatata. In cazul Kiss FM, site-ul radio-ului a devenit un adevarat portal, atragand un numar mare de vizitatori prin interactivitatea sa. Intr-un mod similar, Radio21 s-a folosit de evenimentele din offline pentru a genera trafic in online, Nunta Pe NeVe fiind un exemplu concludent in acest sens”, conform Trafic.ro.
Trafic. ro a facut topuri pentru numarul de vizitatori si accesari pe site-urile publicatiilor, inclusiv cele existente in presa tiparita, a televiziunilor si radiourilor.