Acest acord priveste modalitatea de abonare la produsele sale si face
parte din noua strategie de business adoptata recent de holdingul Adevarul, care include si o noua modalitate de vanzare a produselor Adevarul Holding propusa de Mediapoint, regia
de publicitate a trustului.
Refertior la noua modalitate de vanzare, Adevarul Holding anunta in urma
cu o saptamana ca „Mediapoint
va vinde clientilor sai exclusiv audienta in publicatiile trustului, in
baza cifrelor oficiale publicate de SNA, nu produse media cum se intampla in
mod traditional. In acest fel, vanzarea va fi personalizata pe targetul si
obiectivele fiecarui client, in functie de audienta si reach-ul net obtinut
prin campanie, dupa modelul folosit deja in cazul strategiilor aplicate pe TV
sau in mediul online”, potrivit unui comunicat al trustului.
“Adica nu mai
avem un tarif pe modul (o pagina, ½, etc) si pe publicatie, asa cum se intampla
acum la toata mass media, ci practicam un cost pe 1000-a de cititori livrata
clientului. Agentii de vanzari nu vor mai fi specializati pe publicatie, ci pe
domenii. Nu vor mai vinde spatial publicitar intr-o publicatie, ci numarul de
cititori pe mai multe publicatii in care propunem clientului sa intre cu
campania sa”, explica Liliana Munteanu, director special projects division Adevarul Holding.