Afisarea clara si corecta a pretului si a taxelor de transport
Acest aspect este cel mai important, in conditiile in care 95,5% dintre cei care au participat la studiu l-au indicat. Cresterea pretului din cauza transportului si a altor taxe este principalul motiv pentru refuzul de a mai achizitiona produsul.
Site-ul trebuie sa inspire incredere
Acesta conditie a fost indicata de 76,5% dintre cei care au participat la studiu. Pentru a imbunatati aceste aspecte este necesar ca designul sa fie curat si profesionist. Emblemele de securitate si o adresa de mail pentru contact pot, de asemenea, ajuta.
Afisarea produselor pe pagina principala
Peste 70% dintre cei care au participat la studiu au indicat acest criteriu ca fiind unul important. Studiul nu detaliaza insa daca clientii prefera sa vada produse individuale (ca de exemplu „cele mai vandute” sau „noutati) sau produse prezentate prin intermediul unui banner, care sa se schimbe la fiecare afisare.
Celelalte „exigente” ale consumatorilor vizeaza atractivitatea site-ului (66,7%), existenta unui calculator pentru aflarea pretului final (59,1%), functia de cautare (48%), confidentialitatea (45,5%), marturii ale clientilor (40,9%), un serviciu online pentru asistenta clientilor (32,5%), link-uri catre retele sociale de tip Facebook si Twitter (22,7%).