Oprea a invitat bloggerii din Romania sa sustina proiectul prin care a fost scos la licitatie un pachet de publicitate pe bloguri, beneficiile financiare rezultate urmand sa fie donate unei organizatii neguvernamentale.
Blogurile inscrise pe lista sunt: Ionut Oprea, Director de comunicare MediaPro Interactiv, www.clickio.ro; Adrian Alexandrescu, lider al diviziei de comunicare One-to-One, OgilvyOne www.adrianalexandrescu.ro; Catalin Tenita, CEO la Treeworks www.catastif.com; Constantin Cocioaba, Project Manager la ProTV www.ecostin.ro; Orlando Nicoara, director general MediaPro Interactiv www.orlando.ro; Mircea Scarlatescu, manager/owner eSol ExpertIT www.scarlatescu.ro; Dan S., student la Jurnalism, www.deceblog.net; Andreea Iancu, redactor-sef Apropo.ro reea.netfun.ro; www.zoso.ro; Filip Lepus www.filip.ro; Victor Kapra, editor-sef al revistei go4it! www.victorkapra.ro; Cristian Mezei, managing partner la Kondiment Conversion www.seopedia.org si Adrian Cristea, manager Acrismedia www.cristealizari.com.
Pachetul de blogvertising inclus in campania de 30 de zile va contine 4 elemente: un banner vizibil in primul ecran al blogului si pe toate paginile acestuia; publicitate text, 10 cuvinte, la finalul unei insemnari pe zi, pe durata campaniei, care va ramane permanent pe site; o insemnare pe saptamana despre produsul advertiserului si promovarea, pe acelasi blog, a rezultatelor campaniei, in minim un articol detaliat.
Promovarea campaniei de blogvertising se va face prin publicitate online, pe site-ul de licitatii OKazii.ro si prin blog marketing. Se va face apel si la relatii publice pentru a face cunoscuta campania.
Pana in prezent, suma lictata s-a ridicat la 4.824 lei, la licitatie participand inclusiv doua companii, Magazinuldecase.ro si eMag.ro, prin managerii celor doua firme, Matei Malos, pentru Magazinuldecase si Radu Apostolescu, pentru eMag.
„Voi continua sa licitez deoarece vreau sa castig. Consider aceasta initiativa foarte interesanta si avantajoasa pentru toti cei implicati si cred ca vor mai fi derulate astfel de campanii”, a declarat pentru DailyBusiness Matei Malos, neprecizand suma maxima pe care este dispus sa o liciteze.
Licitatia se va incheia peste 9 zile. Banii obtinuti vor fi donati unui ONG nedesemnat inca. „Acesta va fi ales de vizitatorii blogului din lista celor 5 pe care le voi propune”, a spus Ionut Oprea, initiatorul proiectului.