„Site-ul ziuaindragostitilor.ro va fi unul permanent, insa in perioada zilei indragostitilor vanzarile vor acoperi o treime din vanzarile pe 2008, estimate la 30.000 euro”, e declarat Dosinescu.
Investitia va acoperi crearea site-ului, stocul de 100-200 de produse si promovarea magazinului.
Site-ul va intra in teste pe 25-26 ianuarie, iar pe 1 februarie va avea loc lansarea oficiala, magazinul urmand sa fie promovat online si prin flyere.
„Vom avea un stoc de 100-200 de produse destinate ei, sau lui, de la flori la ceasuri si bratari, dar si anumite servicii suplimentare. In cazul in care cererea ne va depasi estimarile, ne vom putea mari stocul, in aceea perioada furnizorii avand stocuri suficiente”, a spus Dosinescu.
Ziua Indragostitilor este un eveniment speculat de majoritatea magazinelor online, de la florarii – spre exemplu floraria eFloral va vinde buchete de trandafiri in forma de inima – la magazine online cum este Fungift.ro, care propun in aceeasta perioada o serie de produse tematice.
GravityDesign mai detine floraria online Floridelux.ro, magazinul online de aranjamente funerare Coroane.ro, serviciul sezonier Brazidecraciun.ro, galeria de arta artleigallery.com si serviciul de sms-uri cu continul publicitar Publisms.ro.