„Investitia in site este una destul de mica, de cateva mii de euro. Urmeaza ca in urmatoarea perioada sa mai investim cateva mii de euro si in publicitate, in special online, vom optimiza site-ul si ne vom face simtita prezenta pe site-uri care compara preturi ale companiilor care activeaza online, cum sunt Price.ro sau Compari.ro”, a spus Dinu.
NetClient este o companie cu capital 100% romanesc infiintata la jumatatea lui 2007, avand ca actionari trei persoane fizice. In prezent, compania opereaza doar prin intermediul Cafemagia.ro, urmand ca in aproximativ o luna sa mai lanseze un site, specializat pe retailul de produse pentru hoteluri, au spus oficialii companiei.
„Produsele de pe site nu sunt neaparat ieftine, ne axam in special pe segmentul de office. Produsele de pe Cafemagia.ro sunt exclusiviste, mai putin cunoscute pe piata romaneasca, dar provin de la companii de renume precum Ristora, Julius Meinl sau Illy”, a spus Dinu.
Ceaiurile si produsele de cafea vandute pe site au preturi cuprinse intre 5 lei si 52 de lei pe cutie. Printre altele, site-ul ofera spre vanzare espressoare, automate de cafea, rasnite, masute de cafea sau cafetiere.
„Cred ca pe piata online a retailului de cafea mai activeaza cam doua companii, dar acestea nu sunt specializate 100% pe aceasta nisa. Mai mult sunt o completare pentru afacerile din magazinele clasice”, este de parere Dinu.
Conform acesteia, la jumatatea lui 2008 Cafemagia.ro va incepe sa introduca si publicitate pe site.
„Pana la jumatatea anului viitor ne vom axa doar pe venituri din vanzari, incercand totodata sa ne facem cat mai cunoscuti. Marja de profit nu va fi foarte mare. Ulterior, vom incepe sa atragem venituri si din publicitatea pe site, lucru care ne va creste afacerile”, a precizat Dinu.