Magazinul importa si vinde on-line diverse accesorii cu alimentare prin USB, precum si periferice pe USB cu un aspect mai putin obisnuit. Site-ul a fost lansat acum o luna, in urma unei investitii de 5.000 de euro.
Saptamana aceasta, USB Mania a lansat stick-urile de memorie din gama Freshly Baked. Acestea au un spatiu de stocare de 2 GB si apar in forma de pizza, hamburger, paine, hotdog sau sandwich. Aceasta gama a fost lansata la Hong Kong Electronics Fair in primavara anului 2007, dar nu a fost disponibila pe piata pana in luna septembrie.
Cele mai cautate produse in luna septembrie au fost mouse-ul in forma de broscuta, si boxele audio-soricei, 20 de bucati din fiecare fiind vandute in prima luna de la lansarea site-ului.
Reprezentantii magazinului previzioneaza pentru anul 2008 un numar de 5-10 comenzi pe zi.
„Pana la sfarsitul anului ne asteptam la cresteri subtantiale a vanzarilor, nu doar pentru ca va veni perioada sarbatorilor, dar si pentru ca ne vom axa mai mult pe promovarea site-ului”, a spus Alin Lapadat, initiatorul conceptului USB Mania.