Chirila a lucrat la Nokia Networks Helsinki, ca senior software engineer, Intre anii 2000-2003,iar in perioada 2003-2007 a ocupat pozitia de senior system integrator in departamentul Technology and Services Development al Vodafone Romania.
Printre activitatile desfasurate aici se numara analiza si design-ul solutiilor tehnice precum si coordonarea proiectelor de dezvoltare de servicii VAS (Value Added Services), in domenii cum cum ar fi: mobile banking, mobile payments, servicii SIM, reincarcarea electronica a cartelei preplatite.
Adrian Chirila a absolvit in 1997 Facultatea de Electronica si Telecomunicatii din cadrul Universitatii Politehnice Bucuresti.
El s-a alaturat echipei Senior Interactive in ianuarie 2007, coordonand pana in prezent, din pozitia de project manager, proiecte de consultanta si implementare de programe de e-mail marketing si marketing online bazate pe platforma CRM Salesforce.
Incepand cu martie 2008, Adrian Chirila ocupa in cadrul Senior Interactive pozitia nou infiintata de quality control manager. Activitatea sa urmareste optimizarea si fluidizarea proceselor, a fluxurilor de lucru si a fluxurilor de informatie dintre departamente, precum si dintre firma si clientii sai.
Senior Interactive este o agentie full-service de comunicare online. Printre clientii agentiei se numara companii ca Alexandrion Romania, Gazeta Sporturilor (Unlimited Sport Media), Heineken Romania (Heineken, Golden Brau, Goesser), Koh-I-Noor Romania, Philip Morris (Marlboro, Parliament, L&M, Virginia Slims), Renault Romania, RTR (Renault Technologie Roumanie), Romconstruct, Solvay Pharmaceuticals, StanleyBet Romania sau Unilever SCE (Sunsilk, Axe).
Senior Interactive a dezvoltat diverse proiecte de comunicare interactiva online si offline, impreuna cu agentii de publicitate ca Grey Worldwide Romania, Leo Burnett, Lowe Worldwide Romania, McCann Erickson, new media Agency, Propaganda, Publicis, Punct Advertising, Sister, Starcom Direct, TBWA/Merlin, Violet Advertising.