eMag si-a mentinut obiectivul de 100 de milioane de euro pentru acest an.
Potrivit estimarilor companiei, piata de retail online a inregistrat o crestere cu aproximativ 30% in prima jumatate a anului 2010, in timp ce intreg sectorul de retail IT&C, electronice si electrocasnice a inregistrat o contractie de 10%.
„Estimam o crestere usoara a pietei in a doua jumatate a anului, urmata de o evolutie accelerata in urmatorii doi ani. Ca si consum electro-IT suntem extrem de jos chiar si fata de tarile din regiune, iar calmarea pietei bombardate pana acum de stiri „senzationale” negative va duce la sporirea increderii si cresterea consumului,” a declarat Iulian Stanciu, director general eMag.
Potrivit raportului GFK, segmentul care a inregistrat cele mai mari vanzari in primele sase luni ale anului este cel al notebook-urilor. Cu o cota de piata de 22%, in crestere fata de anul trecut, eMag isi mentine pozitia de lider in vanzarile din Romania.
Pe segmentul echipamentelor foto-video, eMAG si-a dublat cota de piata pana la 21%, pe cel al imprimantelor detinand 15% din piata.
Lansat in 2001 ca un magazin online de sisteme de calcul si produse de birotica, eMag se numara printre creatorii pietei de comert electronic din Romania. Compania opereaza magazinul www.emag.ro precum si cinci showroom-uri in Bucuresti, Iasi, Ploiesti, Cluj si Timisoara.