„Veniturile au fost impartite aproape in mod egal pe cele patru trimestre ale anului. Circa 15-20% din afaceri au provenit in trimestrul patru dintr-un contract de vanzare de publicitate cu ING Bank”, a declarat Fanache.
Campania cu ING s-a derulat pe mai multe site-uri ale Yahoo, inclusiv pe aplicatia Yahoo Messenger, si a adus in patru luni (perioada septembrie-decembrie 2008) peste 2 milioane de vizitatori unici pe site-ul ING Retail Banking.
Campania de promovare pentru ING Card Cont’ROL, ING Card Student si ING Credit Card a fost prelungita pentru intreg anul 2009, a mai spus seful MediaCafe.
Astfel, cele trei produse ING au devenit vizibile celor aproximativ 8 milioane de utilizatori romani ai retelei si serviciilor Yahoo!. Dintre acestea,Yahoo! Mail si Yahoo! Messenger atrag zilnic peste 5 milioane de utilizatori, conform MediaCafe.
In ceea ce priveste frecventa si durata utilizarii retelei Yahoo, 7 din 10 internauti folosesc zilnic reteaua, iar 35% dintre internautii romani petrec mai mult de 5 ore/luna in retea. Yahoo Mail si Yahoo Messenger sunt folosite de mai multe ori pe saptamana de 9 din 10 internauti, fiind cele mai populare servicii de email si mesagerie instant din Romania, conform datelor MediaCafe
De altfel, conform MediaCafe, Romania este a doua „proprietate” din lume pentru Yahoo, ca trafic si baza de utilizatori.
Serviciile Yahoo sunt folosite in Romania in proportie aproape egala de catre barbati si femei. 75% din totalul utilizatorilor Yahoo sunt persoane cu varsta intre 18 si 44 de ani, 66% sunt angajati full-time, iar 38% fac parte din gospodarii cu venituri lunare cuprinse intre 500 si 1.000 de euro.
Mediacafe este reprezentantul exclusiv al Yahoo in Romania, in ceea ce priveste vanzarile de publicitate, din anul 2006. Mediacafe a derulat pe Yahoo campanii pentru clienti precum Orange, Procter & Gamble, Vodafone, Nivea, Colgate, BCR, Heineken, Pepsi sau Renault.