Decizia de a schimba imaginea site-ului corporate Alexandrion.ro a fost luata in toamna anului trecut, atunci cand a fost stabilita strategia de marketing pentru anul 2009.
„Traim in secolul XXI, iar informatia digitala ne inconjoara viata de zi cu zi, incepand cu o simpla comanda de mancar, ajungand pana la planuirea vacantei si influentand din ce in ce mai mult orice decizie de cumparare. Site-ul precedent era invechit, ne-actualizat si nu punea accent pe partea corporativa, intr-o perioada in care compania trecea prin importante schimbari care nu se regaseau in mediul online”, a spus Gyuri Eperjessy.
„Cat despre viitor, Alexandrion Grup intentioneaza sa acorde o atentie mai mare mediului online in scopul de a-l aduce la pozitia cuvenita in mixul de marketing”, a mai declarat acesta.
Oficialul companiei a subliniat pentru DailyBusiness.ro ca in viitor Alexandrion Grup va lua in calcul si crearea unui site de retail propriu.
Alexandrion Grup a inregistrat in 2008 vanzari brute de 83 de milioane euro, vanzand mai mult de 10 milioane de sticle de brandy „Alexandrion”. Printre produsele companiei se numara Alexandrion, Brancoveanu, Cava d’Oro, Kreskova, Alexander, Red Bowler scotch whisky si alte 20 de marci de brandy si de spirtoase albe.