Zappos.com a inregistrat in 2008 vanzari de articole vestimentare si in special incaltaminte in valoare de 1 mld. $ (0,7 mld. euro).
Zappos este recunoscuta pentru atentia cu care si-a dezvoltat business-ul, diferentiindu-se de alti jucatori din piata prin faptul ca livreaza gratuit produsele si permite returnarea acestora in cazul in care nu se potrivesc cu ceea ce isi doreau clientii.
Analistii considera achizitia un succes pentru Amazon.com, subliniind insa totodata ca aceasta afacere semnaleaza faptul ca magazinul de haine propriu al retailerului online, Endless.com, lansat in 2007, nu a putut concura eficient cu Zappos.
„Daca nu ii poti invinge, cumpara-i”, a rezumat situatia Sucharita Mulpuru, analist al Forrester Research.
Zappos.com s-a infiintat in 1999, in prezent avand peste 1.300 de angajati si stocuri de peste 3 milioane de perechi de incaltari, genti, haine sau accesorii de la peste 1.130 de brand-uri.