- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
New Media

Amazon.com lanseaza un Kindle mai ieftin, dar adauga reclama

12 Apr, 11:45 • Redactia DailyBusiness
Amazon.com, cel mai mare retailer online din lume, a lansat o noua versiune a cititorului electronic Kindle, mai ieftina cu 25 de dolari decat cititorul diponibil in prezent, dar utilizatorii va trebui sa vizualizeze reclama, in schimbul acestui pret mai mic, potrivit Bloomberg.
Amazon.com lanseaza un Kindle mai ieftin, dar adauga reclama

Noul dispozitiv costa 114 dolari si va fi lansat pe 3 mai, potrivit sursei citate.

Automobilul Buick produs de General Motors, cosmeticele Olay ale Procter&Gamble si cardurile Visa vor fi printre primele marci promovate pe noul dispozitiv.

De asemenea, Amazon isi va promova astfel si propriile promotii, oferind cititorilor bonuri cadou de 10 si 20 de dolari.

Kindle a fost lansat in 2007 pentru un pret de 399 de dolari si a devenit, intre timp, cel mai popular produs Amazon. Compania asteapta pentru acest an vanzari de dispozitive Kindle in valoare de 5,42 miliarde de dolari.

Piata de ebookuri s-ar putea tripla pana in 2015 si va ajunge la o valoare de 2,8 miliarde de dolari, potrivit unor studii de piata.

Urmărește Daily Business pe Google News