American Airlines este doar una dintre companiile care se aliniaza sirului de alte nume mari ce au dat in judecata Google si sistemul de publicitate pay-per-click, care reprezinta sursa principala de venit a companiei. Acuzatorii spun ca sistemul de publicitate si numele implicate in reclamele Google sunt folosite in mod ilegal, concurenta putand sa castige astfel cota de piata.
Compania aeriana a acuzat Google ca a vandut altor companii termeni de cautare precum „American Airlines” sau „AA.com” , acest lucru fiind, conform oficialilor American Airlines, o incalcare a drepturilor de brand pe care le detin.
Oficialii companiei aeriene acuza ca aceste fraze, cuvinte sau termeni similari cu cele asupra carora American Airlines are drepturi, sunt vandute concurentei care mai apoi le folosesc pentru a-i directiona pe cei ce dau click pe reclame pe site-urile proprii.
Oficialii Google au replicat ca nu au incalcat legea in nici un fel, relateaza presa internationala.
„Suntem foarte siguri ca politica noastra in legatura cu drepturile de brand ale altor companii este foarte bine balansata, astfel incat sa nu lezam interesele nici unei companii”, au spus reprezentanti ai Google.