Clientul, compania de management al investiilor State Street Global Advisors, va rula majoritatea reclamelor pe AOL, dar si MSN va avea un pachet mai mic de reclame; CNN Money, alt mare jucator din cadrul licitatiei, nu a castigat nimic. Dow Jones & Co., Forbes.com si Yahoo Finance fost invitati sa participe, dar au refuzat.
Licitatia a avut loc pe o platforma facuta de catre furnizorul de servicii IT Enversa si este una din cele 90 care au fost rulate anul trecut. Bugetul campaniei este de ordinul sutelor de mii de euro.
Spre deosebire de alte licitatii online, care pun in vanzare conturi pentru publicitate traditionala, Enversa se adreseaza mai ales companiilor de media online pentru campanii destinate mediilor virtuale.
Doar 3 dintre cele 90 licitatii Enversa organizate pana acum au fost facute pentru mediul offline, adica pentru indoor sau outdoor.
Oferta castigatioare a fost cu 30-40% sub ceea ce s-ar fi platit in mod normal, spun oficialii Gate.
Publisherii care nu au participat, au spus ca a avut loc un conflict de interese intre platforma si ceea ce faceau ei la momentul respectiv, sau si nu i-a incantat ideea lipsei intermediarului uman din procesul vanzarii spatiului publicitar.