Site-urile din reteaua ValueClick Networks a atras in aprilie 160 mil. utilizatori, clasandu-se pe locul patru, in timp ce Specific Media a atras 158 milioane useri, fiind pe locul cinci.
Platform-A, reteaua de site-uri a AOL, a evoluat ca numar de vizitatori cu 3% de la an la an, in aprilie 2009.
Cele mai mari cresteri le-au inregistrat insa retelele de site-uri din afara top 5.
„Toate cele 25 cele mai mari retele de site-uri au crescut in ultimul an”, a spus Jack Flanagan, vice presedinte executiv al comScore. „Aproape ca in fiecare zi apar noi retele, fiecare dintre acestea incercand sa ajute advertiserii sa isi atinga obiectivele campaniilor”, a mai spus Flanagan.
Reteaua de site-uri Audience Network a Fox s-a clasat pe locul sase, depasind alte retele cunoscute precum 24/7 Real Media, Tribal Fusion si Microsoft Media Network US. Cele mai mari cresteri de la an la an in luna aprilie a fost inregistrata de reteaua Turn (crestere de 121%), 24/7 Real Media (48% crestere) si Collective Network prin Collective Media (47% crestere).