- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
New Media

AOL, Yahoo si Google, primele trei retele de advertising din SUA

26 May, 11:47 • Redactia DailyBusiness
Mai mult de 176 de milioane de utilizatori au accesat in luna aprilie reteaua de site-uri pe care AOL vinde publicitate in SUA, reteaua Yahoo atragand 167 milioane de vizitatori, in timp ce reteaua de portaluri Ad Network a Google a atras 164 milioane de vizitatori, conform unui studiu al comScore, care a realizat un top al celor mai vizitate retele de publicitate online din SUA in aprilie.
AOL, Yahoo si Google, primele trei retele de advertising din SUA

Site-urile din reteaua ValueClick Networks a atras in aprilie 160 mil. utilizatori, clasandu-se pe locul patru, in timp ce Specific Media a atras 158 milioane useri, fiind pe locul cinci.

Platform-A, reteaua de site-uri a AOL, a evoluat ca numar de vizitatori cu 3% de la an la an, in aprilie 2009.

Cele mai mari cresteri le-au inregistrat insa retelele de site-uri din afara top 5.

„Toate cele 25 cele mai mari retele de site-uri au crescut in ultimul an”, a spus Jack Flanagan, vice presedinte executiv al comScore. „Aproape ca in fiecare zi apar noi retele, fiecare dintre acestea incercand sa ajute advertiserii sa isi atinga obiectivele campaniilor”, a mai spus Flanagan.

Reteaua de site-uri Audience Network a Fox s-a clasat pe locul sase, depasind alte retele cunoscute precum 24/7 Real Media, Tribal Fusion si Microsoft Media Network US. Cele mai mari cresteri de la an la an in luna aprilie a fost inregistrata de reteaua Turn (crestere de 121%), 24/7 Real Media (48% crestere) si Collective Network prin Collective Media (47% crestere).

Urmărește Daily Business pe Google News