Tehnologia da companiilor posibilitatea sa interactioneze cu potentialii clienti si sa masoare eficienta campaniilor, urmarind astfel performanta exacta a investitiei in publicitate, sustin reprezentantii ARBOinteractive.
Aplicatia urmareste astfel fiecare etapa prin care trece un utilizator, respectiv vizualizarea mesajului, clic-ul, interactiunea cu landing-page-ul, interactiunea cu site-ul advertiserului, sau actiunea finala cum ar fi completarea unui formular, inscrierea la un concurs, cererea de informatii despre un produs sau serviciu.
Principala caracteristica a acestei campanii este faptul ca se platesc doar rezultatele, astfel ca un advertiser nu va plati efectiv expunerea primita, ci doar efectele acesteia, respectiv numarul de clic-uri sau interactiuni.
Calin Rotarus, managing director ARBOinteractive a declarat ca tehnologia da posibilitatea gestionarii unor bugete variate, de la cateva sute de euro, pana la cateva zeci de mii de euro.
Parteneriatul dintre Goldbach Media Group, din care face parte si ARBOinteractive, si Adconion Media Gropu s-a semnat in 2010, iar dupa o perioada de testare, miercuri a fost lansata si in Romania.
Adconion Media Group este una dintre cele mai mari retele independente de publicitate online din lume, cu o audienta ce ajunge la peste 325 de milioane de utilizatori unici, cu un reach de 63% in SUA, 60% in Marea Britanie si intre 59-85% in tari din Europa de Vest si 46%-93% in Europa de Est.
Adconion este prezenta in 7 tari, detinand 16 birouri, in Londra, Munchen, Hamburg, Dusseldorf, Paris, Madrid, Toronto, Los Angeles, New York, San Diego, Chicago, Sydney, Melbourne, Detroit, San Francisco si Brisbane.
ARBOinteractive este regia de publicitate online prezenta de opt ani pe piata autohtona, gestionand in prezent peste 150 de site-uri.