eMag.ro va fi promovat in sistem de afiliere initial pe paginile retelei sociale Hi5, spatiu „vandut” in Romania de ArboInteractive. Ulterior, campania se va extinde treptat pe toate cele circa 150 de site-uri din portofoliul ArboInteractive.
„Nu ne vom limita la bannere, cautam si solutii alternative de promovare a eMag – widget-uri sau mesaje text. Practic, pentru fiecare vizitator al Hi5.com care da click pe un link ce duce la eMag.ro si cumpara un produs de acolo, noi primim circa 3% din valoarea tranzactiei realizate intre eMag.ro si clientul respectiv”, a explicat pentru DailyBusiness.ro Clement Nicolaescu, marketing si PR director al agentiei de publicitate online.
Nicolaescu considera ca aceasta campanie de afiliere se va bucura de succes, in special datorita faptului ca Hi5.com atrage tineri interesati de tehnologii si, la vederea reclamelor produselor eMag.ro, vor lua in considerare si achizitia acestora.
„Bineinteles, campania va fi negativ influentata de criza economica prin care trecem. Anul acesta scade vanzarea online de produse IT, insa este bine ca ne-am pozitionat de acum si pe aceasta linie de business prin afiliere”, a mai spus Clement Nicolaescu.
ArboInteractive are o experienta de peste 8 ani pe piata online din Romania, initial ca departament al ArboMedia, apoi, din mai 2008, ca firma separata. In luna septembrie, compania a fost preluata de Goldbach Media, companie prezenta in 10 tari europene. ArboInteractive Romania gestioneaza in prezent spatiul publicitar al peste 150 de site-uri.
eMag.ro este cel mai mare magazin online din Romania, lansat in 2001. eMag este operat de companiile Dante International si eMag International.