„Pe piata de media online a crescut mult cererea de proiecte speciale – branding creativ de site-uri sau sectiuni, bannere sau combinatii de bannere ce interactioneaza cu utilizatorii, widgeturi, landing-page-uri etc. Prin crearea acestui brand, AdKing, si infiintarea unui departament format din trei oameni care se vor ocupa de aceste proiecte, urmarim punerea in valoare a site-urilor pe care le reprezentam, precum si a tehnologiei pe care o detinem”, a declarat Octavian Matei, coordonator de proiect.
Matei a precizat ca nu intra in concurenta cu nicio companie de pe piata autohtona.
„Nu intram pe nicio piata si nu concuram cu nimeni. Intentia noastra este de a oferi un serviciu suplimentar clientilor nostri, in special agentiilor, in beneficiul site-urilor pe care le reprezentam”.
Oficialii ArboInteractive nu au declarat ce venituri estimeaza pentru AdKing si nici la cat s-au ridicat investitiile in lansarea agentiei. Ei au spus ca au investit in software, training, alocand pentru AdKing trei oameni, condusi de Octavian Matei. Echipa mai include un copywriter si un designer.
ArboInteractive a „recidivat” in Romania, dupa ce a deschis o agentie similara in Polonia
„Debutul ideii de AdKing Romania s-a intamplat in urma unui workshop comun al ArboInteractive tinut in Varsovia in primavara acestui an. Ni s-au prezentat ‘creatives’ care ne-au pus pe ganduri si ne-au deschis ochii pentru a vedea in AdKing Romania o posibilitate reala de succes, de reprezentare mai buna calitativ a portofoliului Arbo Interactive. De asemenea, departamente similare vor fi lansate in Cehia, Turcia, precum si in celelalte filiale ale ArboInteractive, a declarat Matei.
Oficialii ArboInteractive explica decizia de a deschide aceasta agentie datorita cresterii cererii pe piata pentru proiecte online speciale.
Lansarea oficiala a agentiei va avea loc in statiunea Vama Veche de pe litoral. Reprezentantii companiei au explicat aceasta decizie prin faptul ca vor sa fie creativi chiar din start.
„Pai daca nici in invitatie nu suntem creativi, atunci unde? Daca esti om de business care vrea sa aiba un banner cu sigla lui mare si cu mesaj ‘avem reducere de … la …’, nu esti in targetul nostru”, a declarat Calin Rotarus, managing director ArboInteractive.
Resurse suplimentare
– Principalele agentii de publicitate online din Romania