Asesoft Net, companie infiintata in 2004 si parte din grupul Asesoft, ar urma sa genereze anul acesta venituri de circa 537.000 euro, in crestere de la 430.000 euro in 2008.
Compania a investit recent aproximativ 15.000 euro in relansarea site-ului de divertisment Bascalie.ro, axandu-se in principal pe extinderea posibilitatilor de interactiune dintre utilizatori.
„In noul format, utilizatorii vor putea incarca mult mai usor continut foto si video in sectiunile dedicate, in timp ce membrii comunitatii Bascalie.ro vor putea afla cine este online, care sunt cele mai noi profiluri, sau care sunt cele mai recente activitati ale celorlalti useri”, a spus Radulescu.
Urmare a investitiilor in relansare, oficialii companiei estimeaza cresterea traficului pe portal cu 60%, pana la 400.000 de vizitatori unici pe luna. Portalul numara in prezent peste 162.000 de membri inregistrati.
In prezent, veniturile site-ului provin din publicitate, urmand ca Bascalie.ro sa genereze pe intreg anul venituri de peste 20.000 euro pentru Asesoft Net.
„Pe viitor intentionam sa accesam si alte surse de venit, intr-un orizont de 6-8 luni”, a spus Radulescu, fara a oferi amanunte in acest sens.
Vizitatorii Bascalie.ro sunt cu precadere tineri cu varste cuprinse intre 17 si 25 de ani, in cautare de divertisment si care petrec timp considerabil in fata calculatorului.
Principalul generator de venituri pentru Asesoft Net este ShopMania.ro, care urmeaza sa genereze anul acesta venituri de circa 2 mil. lei (460.000 euro) la nivelul anului curent.