„Bing va aduce o oarecare notorietate in plus sistemului de cautare Microsoft, dar nu va influenta considerabil dinamica pietei. Compania va primi doar un interes temporar din media”, este de parere Bartz.
Aceasta a subliniat in cadrul unei intalniri cu investitorii ca nu simte nicio presiune suplimentara din partea Microsoft pentru a incheia un parteneriat pe segmentul de cautare.
„Yahoo nu este in niciun fel constransa a incheia vreun parteneriat cu Microsoft. Suntem un site al naibii de mare (we are a damned big site – in original)”, a mai spus Bartz, citata de Reuters.
Intrebata cat ar economisi Yahoo daca ar incheia un contract cu Microsoft pe segmentul de cautare, Bartz a spus ca „nu mai mult de 500-700 mil. $ (350-500 mil. euro)”. Suma este mai redusa decat cea enuntata anterior de Carl Icahn, investitor si persoana ce face parte din board-ul Yahoo, care a declarat in 2008 ca economiile Yahoo s-ar ridica undeva intre 1,1 si 1,6 mld. $ (800 mil. – 1,1 mld. euro).