„Nu pot estima cu cat vor creste vanzarile Bilete.ro, ca urmare a contractului cu Cosmote. Oricum, este un parteneriat benefic pentru ambele companii dar si clientilor care au acum o noua aplicatie gratuita, unica pe piata telecom din Romania, prin care pot comanda de pe telefonul mobil bilete la diverse reprezentatii”, a spus pentru DailyBusiness Andreea Petrescu, manager al The Logistic Departament, detinatoarea site-ului Bilete.ro
Conform acesteia, Bilete.ro a realizat la jumatatea anului vanzari in crestere cu 36% fata de aceeasi perioada a lui 2006, urmand ca pana la finele anului vanzarile de bilete sa creasca cu pana la 50% fata de 2006. Site-ul Bilete.ro a tranzactionat in 2006 bilete in valoare de circa 226.628 euro, conform datelor solicitate companiei de catre DailyBusiness.
Utilizatorii serviciului i-mode au la dispozitie prin intermediul unui meniu posibilitatea de a selecta spectacolul la care doresc sa participe, numarul de bilete si zona in care sunt amplasate, avand totodata si posibilitatea de a alege intre mai multe modalitati de livrare si de plata a biletelor comandate.
„Noul serviciu raspunde nevoilor utilizatorii tineri, care au o viata sociala activa si care doresc o modalitate simpla si eficienta de a-si rezerva din timp, direct de pe telefonul mobil, biletele pentru concertele, evenimentele importante la care doresc sa participe”, este de parere Ciprian Negura, seful departamentului dezvoltare servicii cu valoare adaugata la Cosmote Romania.
„Piata de evenimente din Romania este in continua dezvoltare – implicit si modalitatile de achizitie trebuie sa fie la indemana oricui. Acoperim deja trei zone independente de comanda de bilete la indemana oricarui client – on-line, call center si acum prin serviciul i-mode”, a declarat Andreea Petrescu, manager Bilete.ro.
Serviciul i-Mode a fost lansat de Cosmote la jumatatea lunii mai, pana in prezent oficialii companiei neprecizand cati abonati are pentru acest serviciu. Grupul Cosmote mai opereaza servicii i-Mode in pietele din Grecia si Bulgaria, unde are in total, pentru aceasta tehnologie, un numar de 500.000 de clienti in prezent.
Veniturile Cosmote Romania au crescut cu 232% in trimestrul trei, pana la 41,5 mil. euro, fata de 12,5 mil. euro in perioada similara a anului trecut, insa pierderea neta s-a adancit la 44,5 mil. euro, mai mult decat dublu fata de cea din trimestrul similar al anului trecut, de 21,3 milioane de euro.
Trimestrul trei de anul acesta a adus companiei 600.000 de clienti noi, la finele lunii septembrie compania inregistrat 2,8 mil. clienti. Pragul de 3 milioane de clienti, ultimul nivel facut public, a fost atins in luna octombrie 2007.
Concurentii portalului Bilete.ro pe segmentul de vanzari de bilete online sunt BLT.ro, Bilet.ro, TicketPoint.ro sau e-Bilet.ro.
Conform oficialilor Bilet.ro, ponderea de vanzari online din totalul comercializarilor de bilete in Romania este de 15-20%.