Noul site, denumit SnapVillage.com, se adreseaza amatorilor, semi-profesionistilor si profesionistilor in arta fotografica. Acestia isi pot expune pe site propriile creatii pentru a le oferi publicului larg la tarife alese de ei, ce pot varia intre un dolar si 50 de dolari pentru o imagine.
Getty Images, principalul competitor si liderul pe piata imaginilor oferite sub licenta, a cumparat anul trecut site-ul iStockPhoto pentru suma de 50 mil. $ (42,5 mil. euro). Corbis a preferat sa-si creeze un site propriu decat sa cumpere unul.
Piata pozelor online este apreciata la aproximativ 2 mld.$ (1,48 mld. euro).
Prin proiectul SnapVillage, compania nu recunoaste doar amploarea fenomenului site-urilor care ofera acest serviciu de stocare si descarcare de poze, ci si amenintarea fata de serviciul oferit de Corbis, care promoveaza imagini la preturi mai ridicate decat ale concurentei, a declarat Gary Shenk, presedintele Corbis.
Creatorii SnapVillage si-au propus sa promoveze talentele aflate in ascensiune, alegand fotografii cu potential pentru a crea o baza de date stabila.
Corbis isi asigura peste 85% din vanzari din licenta imaginilor la pretul mediu de 250$/fotografie.
Compania a intrat si pe segmentul de consiliere in procesul de recunoastere si brevetare a unei imagini sau a unui videoclip, stabilind sumele pe care le poate obtine detinatorul imaginii sau videoclipului respectiv de pe urma utilizarii lor.