- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
New Media

Bing a crescut cu 13% numarul de clickuri platite atrase de Microsoft

24 Jun, 11:03 • Redactia DailyBusiness
Numarul de click-uri platite de pe bannerele promovate de Microsoft a crescut cu 13% in ultimele doua saptamani de la relansarea sub numele de Bing a motorului de cautare propriu, un trend care va incuraja oamenii de marketing sa cheltuiasca mai mult in viitor pe platforma companiei americane, scrie Wall Street Journal.
Bing a crescut cu 13% numarul de clickuri platite atrase de Microsoft

Datele facute publice de catre compania Efficient Frontier, care se ocupa cu marketingul prin intermediul motoarelor de cautare, arata ca Bing ar putea deveni un generator de venituri important pentru Microsoft, daca se va mentine pe acelasi trend.

Desi Microsoft se afla inca departe de liderul Google, reprezentantii Efficient Frontier, care plaseaza aproximativ 750 milioane de dolari in anunturile text din motoarele de cautare, sunt de parere ca Bing a pornit cu dreptul.

Cota de piata a Bing a urcat de la 9,1% la 12,1% luna trecuta, potrivit datelor facute publice de comScore. Google atrage 75% din click-urile platite, Yahoo ocupa locul doi cu circa 20%, iar Microsoft doar 5% in SUA. Piata de cautare online din Statele Unite a fost evaluata la 12 miliarde de dolari anul acesta, iar fiecare punct de cota de piata castigat ar putea aduce celor de la Microsoft venituri de 120 milioane de dolari pe an.

Orice castig va insemna o crestere importanta a serviciilor online oferite de Microsoft, care includ cautarea. Acestea au inregistrat pierderi de 575 milioane de dolari, la venituri de 721 milioane de dolari, in al treilea trimestru fiscal incheiat la 31 martie.

Urmărește Daily Business pe Google News