„Black Friday este cel mai mare eveniment de
shopping din an, care cumulează comenzi într-o zi cât într-o lună întreagă și
care a devenit un fenomen social. Pentru o zi liniile de acces la Internet și
serverele noastre devin cea mai populată arteră comercială din România. Este
momentul în care îți poți achiziționa produse și tehnologii la prețuri extrem
de avantajoase, pe care nu le poți avea în niciun alt moment al anului. Evenimentul a crescut foarte
mult în fiecare an. Față de prima ediție, gama de produse s-a extins de 12 ori,
de la 80 de mii de produse în 2011, la 1
milion în prezent”, spune Tudor
Manea, General Manager, eMAG.
În premieră pentru piața din România, eMAG aduce
1.000 de pachete de furnizare de energie electrică, pentru care factura este
zero pe o perioadă de 6 luni. Prima surpriză de Black Friday este dezvoltată în
parteneriat cu E.ON Energie România. Pachetul E.ON Lite este destinat
consumatorilor casnici, iar contractul de furnizare de energie electrică va fi
încheiat pe o perioadă de un an, cu posibilitate de prelungire.
După perioada
de gratuitate de o jumătate de an, clienții vor beneficia de un preț redus de furnizare
(de 0,19 lei /kWh), având astfel posibilitatea de a economisi sume importante
la plata facturilor și în această perioadă.
De asemenea, clienții vor
putea achiziționa la prețuri speciale televizoare, telefoane mobile, laptopuri,
frigidere, mașini de spălat, produse de îngrijire personală și cosmetice, jucării,
cărți, produse pentru casă și grădină, articole sportive, produse pentru copii,
produse pentru mașină. De asemenea, aceștia vor avea la dispoziție în premieră 1.500
de produse din categoria Smart Home. Anul acesta, peste 2.000 de
magazine partenere eMAG Marketplace sunt pregătite cu promoții pentru Black
Friday, dublu față de anul precedent.
Investiții, livrări
Ediția de anul acesta a
Black Friday a însemnat 10 luni de negocieri și pregătiri intense. Reducerile totale
de 35 milioane de euro vor fi susținute de eMAG împreună cu partenerii, printre
care cei mai importanți sunt: Arctic, Apple, Asus, Huawei Romania, LG, Lego,
Lenovo, L”Oreal, Philips, P&G, Samsung, Whirlpool.
Datorită volumului mult mai
mare de produse din oferta de anul acesta, eMAG a încheiat parteneriate cu cele
mai importante șase firme de curierat din România, astfel încât coletele
comandate să fie livrate clienților în termen de zece zile, până pe 28
noiembrie.
Mai mult, eMAG le oferă clienților posibilitatea de a-și prelua
coletele din cele 11 showroom-uri și din cele 202 de puncte de livrare deschise
cu Poșta Română. Cele peste 1 milion de
produse ocupă o suprafață cu 65% mai mare față de ediția precedentă.
Pentru a
fluidiza livrarea produselor către clienți, eMAG a alocat anul acesta o
suprafață de depozitare de 100.000 de metri pătrați, de dimensiunea a 20 de
terenuri de fotbal.
În primele două zile de după Black Friday (19 și 20
noiembrie) vor pleca zilnic spre clienți câte 150.000 de colete, care vor fi
preluate de 160 de camioane zilnic. Pentru că anul trecut 51%
dintre clienți au comandat în Black Friday de pe dispozitivele mobile, eMAG a investit 2 milioane de euro în servere
și servicii de hosting, pentru o experiență bună de utilizare.
Cumpărături simple în
rate
Clienții pot achiziționa mult
mai ușor, anul acesta, produsele dorite prin facilitățile de plată noi: 36 de
rate fără dobândă cu cardul de cumpărături Raiffeisen Bank (pentru produsele
vândute de eMAG), 12 rate fără dobândă pentru restul cardurilor de credit.
Stocuri de produse din
ofertă:
·
Peste
40.000 de televizoare
·
Peste
20.000 de laptopuri
·
50.000
de smartphone-uri
·
17.000
de frigidere
·
100.000
de electrocasnice mici (mixere, roboți
de bucătărie, espressoare, fiare de calcat și altele)·
35.000
de aparate de îngrijire personală
·
1.500
de produse Smart Home
·
100.000
de parfumuri și seturi cadou
·
100.000
de scutece (echivalentul a 40 de tiruri)
·
110.000
jucării și jocuri
·
20.000
de anvelope