In ultmele 24 de ore, Black Friday a
fost mentionat in mediile sociale de 12.349 de ori si a inregistrat
un viewership (vizualizari estimate) de 24.205.000, se arata intr-o
analiza realizata de Zelist Monitor.
[img=3477][/img] Cele mai multe discutii despre
eveniment s-au purtat in cadrul Twitter, cu 4.067 de mentionari.
Din perspectiva viewership-ului,
canalul de comunicare cu cel mai mare impact este Facebook, acesta
avand cel mai mare numar de vizualizari estimate la 18.171.000.
Comparativ cu editia din anul 2011,
anul acesta evenimentul Black Friday a avut de aproximativ de 3 ori
mai multe aparitii in mediul online, anul trecut evenimentul fiind
mentionat de 3.533 de ori.
In ceea ce priveste viewership-ul,
Black Friday 2012 a generat de aproximativ 8 ori mai multe impresii
estimate decat in anul precedend, cand au fost inregistrate 2 900 000
de impresii.
Atat in cadrul editiei din anul 2011,
cat si anul acesta, cele mai multe mentionari ale evenimentului au
fost realizate pe Twitter, insa acum s-au inregistrat de aproape doua
ori mai multe aparitii in cadrul acestui canal, fiind realizate 4.067
de mentionari fata de anul trecut, cand au fost realizate 2.226 de
mentionari.
[img=3478][/img] Top magazine IT&C/electrocasnice
Categoria cea mai importanta este cea a
produselor IT&C/electrocasnice.
Cel mai mentionat brand din aceasta
categorie este eMag, avand 3.443 de aparitii in mediile sociale si un
viewership estimat de 5 274 000 de impresii.
Locul 2 este ocupat de Altex, care a
inregistrat de aproximativ 4 ori mai putine mentionari in mediul
online, avand 810 aparitii si 1.624.000 de vizualizari estimate.
Pe locul 3 se situeaza Flanco, acesta
fiind mentionat de 804 ori in social media si avand un viewership de
1.925.000 de impresii estimate.