„De la inceputul lui 2008 am inceput sa ne extindem serviciile si pe alte segmente online, decat bloguri. Si atunci am decis sa alungem o denumire ceva mai cuprinzatoare decat Blog Agency” a afirmat Oprea, general managerul agentiei.
Potrivit acestuia, procesul de rebranding in Standout a fost realizat in-house, cu sprijinul unor specialisti freelance in branding, demarand in august, anul acesta.
Printre clientii agentiei se numara branduri ca Heineken, Neogen, Converse, HBO sau Clicknet.
Oprea spune ca nu se va axa foarte mult pe atragerea de noi clienti in 2009, preferand sa se se concentreze pe cei actuali. Referitor la numarul de campanii rulate de agentie de la inceputul anului, acestea se ridica la 10-15 doar pe bloguri, alaturi de cele implementate pe diferite alte site-uri.
„Cea mai scumpa si mai ampla campanie pe care am gestionat-o pana acum este cea pentru Market Online, care a dispus de un buget de 9.500 de euro, si a rulat pe 50 de bloguri. Cred ca in 2009 vom reusi s-o depasim, si ca amploare, si ca buget, cu mai multe proiecte”, a precizat Ionut Oprea. Acesta nu a oferit informatii referitoare la veniturile generate de agentie.
Serviciile integrate livrate de Standout includ comunicare online, email marketing , display advertising, blogvertising, contextual advertising, search marketing web analytics, online research, usability testing & consultancy, online reputation monitoring.
Ionut Oprea este de asemenea director executiv la IAB Romania, si a fost anterior director de comunicare la Media Pro Interactiv si la Netbridge.