Bobby Voicu spune ca a investit circa 12.000 de euro in proiect.
Seed Money detine pana in 20% din proiect, in timp ce Bobby Voicu si Vlad Bala detin restul. Marius Tudor are optiunea de a intra si el in actionariat, daca doreste, a declarat pentru DailyBusiness.ro Bobby Voicu.
„Desi as prefera ca proiectul sa fie sustinut din forte proprii, cel mai probabil in maxim un an vom cauta investitori pentru a putea sa il crestem in continuare. O sa vedem la momentul respectiv daca chiar Seed Money va fi acest investitor”, a subliniat Voicu.
Bobby Voicu a lucrat la dezvoltarea jocului din noiembrie 2008, detalii despre proiect fiind anuntate pentru prima oara intr-un interviu acordat DailyBusiness.ro. La vremea aceea, Voicu declara ca „jocul va fi unul original, o combinatie de Masive Multiplayer Online Roll Play (MMORPG) ce nu s-a mai facut”.
Ce este RevvNation.com
Jocul, ce tine de domeniul auto, este tip „browser based text game”, o parte rar intalnita fiind faptul ca nu este nevoie de download sau instalare pe un computer, acesta putand fi jucat exclusiv online, prin inregistrarea pe site.
„Combinatia intre tema jocului – auto – modalitatea de a il rula, exclusiv online, si alte componente ‘de finete’ este unica”, sustine Bobby Voicu.
Utilizatorii pot sa isi achizitioneze masini, sa cumpere diferite componente pentru ea, sa concureze si sa comunice cu alti participanti etc.
Sursele de venituri ale jocului vor fi microplatile. Practic, daca un concurent doreste sa achizitioneze componente mai importante pentru masina, va trebui sa le plateasca in bani reali. Bobby Voicu nu exclude ca va introduce si publicitate in joc. „Aceasta este o solutie, dar una dintre ultimele. Important este ca jocul sa inceapa sa produca bani si sa ajungem pe break-even in 9-12 luni”.
In timp si dupa ce jocul va atinge „o masa mare de useri”, Bobby Voicu are in plan sa dezvolte si o piata virtuala, prin care utilizatorii sa inceapa sa comercializeze si sa schimbe intre ei componente si masini, acestia urmand sa genereze ei insisi bani. „Este insa in viitor, nu pot spune exact cand si cum. Acest proiect necesita investitii foarte mari”, spune Voicu.
Ca promovare, antreprenorul se bazeaza pe viral marketing si, in limita unor investitii de cateva mii de euro, pe publicitate online.
Din punct de vedere tehnic, aplicatia este dezvoltata de echipa lui Dragos Manac, de la compania de programare Sinapticode.