„Studiul BRAT de masurare a performantelor site-urilor se adreseaza advertiserilor si proprietarilor de site-uri activi pe piata de publicitate online. Piata publicitatii online in Romania este estimata la 8,5 miloane de euro in 2007 si din acest motiv administrarea unui asemenea sistem constituie o sarcina foarte importanta pentru iNES Group”, a declarat Lucian Bila, director de vanzari la iNES Group.
Contractul a fost semnat pentru o durata de doi ani, cu posibilitate de prelungire.
Licitatia pentru achizitionarea sistemului de masurare a performantelor site-urilor, SATI, a fost castigata de compania germana Spring GmbH.
Studiul de Audienta si Trafic Internet (SATI) al BRAT se afla in proces de implementare a sistemului de masurare pe site-urile companiilor membre ale Departamentului Internet al BRAT. Initierea studiului SATI a inceput in iulie 2006.
iNES Group este si furnizor autohton de servicii de televiziune prin internet (IPTV), un serviciu disponibil in doar cateva orase ale lumii. In prezent, iNES transmite peste 100 de programe TV.
Biroul de Audit al Tirajelor (BRAT) este o organizatie non-profit care auditeaza publicatiile din media romanesti. BRAT are, in prezent, peste 200 membri, editori, agentii de publicitate, clienti de publicitate si editori web, iar pe lista de audit sunt inscrise peste 250 de publicatii.
In prezent, principalul serviciu de monitorizare a site-urilor web din Romania este Trafic.ro, al companiei Netbridge.