Potrivit organizatorilor, incepand cu editia din 2007 Internetics se va indrepta mai mult catre zona de marketing si comunicare, in incercarea de a promova internetul si beneficiile prezentei online in randul companiilor.
„Atat in organizarea festivalului, cat si in promovarea lui, se va pune accentul pe evolutia internetului spre un spatiu mult mai viu, unde utilizatorii pot interactiona si interveni asupra continutului, ceea ce profesionistii au numit web 2.0”, au declarat reprezentanti ai Millenium Communications.
In ceea ce priveste promovarea, comunicarea Internetics de anul acesta va consta intr-o campanie de PR si una de publicitate, ambele sustinute de agentia organizatoare.
„Pornind de la conceptul ‘Internetul este mai viu ca niciodata’, campania festivalului este in plin proces de productie, in paralel stabilindu-se parteneriate media pentru difuzarea acesteia, incepand cu luna august. Un instrument foarte important in organizarea si sustinerea evenimentului va fi site-ul competitiei”, au declarat reprezentantii Millenium Communications.
Organizatorii au estimat ca anul acesta numarul participantilor la competitie il va depasi pe cel din 2006, cand s-au inscris in concurs 475 de participanti.
Editia Internetics 2007 va avea loc in a doua parte a lunii octombrie, nu inainte de 20 octombrie, iar inscrierile se vor face online, de la jumatatea lunii august pana spre finalul lunii septembrie, conform oficialilor Millenium.
Festivalul Internetics cuprinde trei competitii: Web Promo, Web Space si Web Graphic, la care pot participa posesorii si dezvoltatorii de proiecte online.
Competitia Web Promo premiaza cele mai bune site-uri si elemente de advertising online ce au ca scop prezentarea sau promovarea unor produse, servicii sau organizatii. Web Space vizeaza site-urile, porta-lurile si blog-urile care ofera mijloace de tranzactionare, informare sau „petrecere a timpului liber”. Web Graphic premiaza realizarea graphic designului pentru web.