„Strategia noastra nu presupune o recuperare a investitiei in primele 6 luni, ci la urmatoarele alegeri parlamentare, cand vom inregistra un trafic in crestere”, a declarat acesta. „Nu stiu inca cu exactitate cand vor avea loc alegerile, tine de decizia politicienilor. Ati vazut ce nesiguri au fost si cu aceste euro parlamentare”, a continuat Lapusan.
Alegeri.tv este un proiect initiat si sustinut de Zitec, companie privata cu capital integral romanesc ce are ca domeniu de activitate furnizarea de solutii online. Compania a fost fondata in 2003 si a obtinut in 2006 venituri de circa 230.000 euro si profit net de circa 30.000 euro, conform datelor furnizate de Ministerul de Finante.
Alegeri.tv, lansat la jumatatea lunii octombrie, are in prezent ca domeniu de activitate principal postarea de informatii video si text despre alegerile europarlamentare si amanunte despre candidati, dar si informatii despre alegerile prezidentiale, parlamentare si locale din Romania. De asemenea, portalul are implementata si o sectiune de link-uri catre blog-uri ale politicienilor.
Informatiile prezentate pentru candidati sau partide includ atat istoricul personal al candidatului, stiri din presa legate de respectivul candidat sau partid, imagini video, cat si interviuri realizate de Alegeri.tv.
„Dupa terminarea alegerilor pentru euro parlamentari este posibil sa vina alegerile uninominale, prin urmare se vor impune modificari in site. Pe langa acest lucru, nu este exclus ca odata incheiate alegerile europarlamentare, sa permitem tuturor oamenilor politici sa-si prezinte mesajul catre public, chiar in afara unei campanii anume”, a explicat Lapusan
Veniturile companiei provin din publicitate pe site, atat bannere publicitare cat si text Google Adsense si, in viitor, Alegeri.tv va oferi si servicii platite pentru politicienii care vor dori sa isi inscrie numele si mesaje pe portal.
„Mai ales in cazul unui sistem electoral uninominal politicienii vor trebui sa invete sa isi prezinte mesajul si imaginea intr-un mod profesionist. Cu mici exceptii, majoritatea politicienilor sunt necunoscuti publicului, iar modalitatea in care ei se prezinta in fata alegatorilor este importanta. De aceea, vom oferi servicii conexe catre politicieni, in incercarea de a profesionaliza mesajul acestora”, a spus Lapusan.
In octombrie, Alegeri.tv a inregistrat circa 10.000 de vizitatori unici si peste 200.000 de afisari, conform oficialilor companiei. Alegeri.tv nu are afisate public date de monitorizare.