1.Campania pentru filmul The Blair Witch Project este considerata una dintre cele mai bune din istorie, chiar daca este si una dintre primele realizate pe retele sociale.
Marketerii au reusit sa creeze foarte mare valva pentru un film cu buget mic, folosindu-se de mesaje plasate pe retele sociale pentru a creste interesul, inainte de lansarea din vara lui 1999. A fost sau nu reala povestea oamenilor pierduti in padure? Au fost postate franturi de articole (false) din ziare care spuneau ca actorii ce au jucat in film au disparut misterior.
Ulterior campaniei de pe retele sociale, in weekend-ul lansarii, The Blair Witch Project a generat venituri de peste 29 mil. $.
2. Blendtec este un mixer mai putin cunoscut in Romania dar care a beneficiat de o campanie de promovare cel putin deosebita si…distructiva. Mai multe clipuri au fost plasate pe retelele sociale cu acest accesoriu de bucatarie amestecand de la bate de baseball la un iPhone.
Conform lui Jeff Robe, directorul de marketing al Blendtec, videoclipurile nu doar ca au amuzat oamenii si au crescut brand awareness-ul, dar vanzarile au crescut cu 700% din noiembrie 2006.
3. Purtatorul de cuvant al Old Spice, Isaiah Mustafa, era un personaj popular in SUA in reclamele TV, dar ceea ce i-a facut campaniile cu adevarat hit-uri interactive a fost implicarea acestuia in a raspunde fanilor de pe Twitter si pe alte retele sociale.
Mustafa a raspuns intrebarilor cititorilor pe un numar de peste 180 de website-uri vara aceasta. El a si cerut-o in casatorie pe una dintre fanele lui, care a acceptat. Acest lucru nu a daunat brandului Old Spice.
Cititi si alte campanii realizate pe social media pe site-ul Forbes.