- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
New Media

Cati clienti pierde o companie la un comentariu negativ pe Twitter sau Facebook

26 Nov, 16:47 • Redactia DailyBusiness
O prezentare sau un comentariu negativ pe Twitter, Facebook sau Youtube, referitoare la diverse produse sau servicii ale unei companii, pot aduce pierderea a 30 de clienti, potrivit unui studiu al Convergys Corp realizat in Marea Britanie, citat de Bloomberg.
Cati clienti pierde o companie la un comentariu negativ pe Twitter sau Facebook

Comentariul unui consumator pe unul dintre aceste site-uri are o audienta medie de 45 de vizitatori, dintre care doua treimi vor evita sau vor inceta sa faca afaceri cu o companie despre care au auzit lucruri negative, potrivit studiului citat.

Acest tip de site-uri a devenit locul unde consumatorii schimba companiile fara se se planga direct, a declarat Frank Sherlock, vicepresedinte al Convergys.

Studiul a fost realizat pe un esantion de 2.000 de britanici, unul din trei declarand ca impartaseste experienta negativa legata de un produs sau serviciu prin intermediul Internetului.

Urmărește Daily Business pe Google News