Last.fm are peste 15 milioane de utilizatori in mai mult de 200 de tari, fiind un site preponderent muzical. Conceptul care sta la baza retelei sociale este de asistare a utilizatorului in gasirea de melodii cu anumite caracteristici indicate in prealabil (de exemplu, melodii dint-un anumit gen sau asemanatoare cu un tip de cantece ale unui anumit artist etc.).
CBS se afla in negocieri cu Last.fm de cel putin doua saptamani, conform Wall Street Journal. Oficialii companiei de media au purtat discutii si cu reprezentanti ai retelei sociale Facebook, pentru ca acestia din urma sa permita folosirea clipurilor preluate de la CBS de catre utilizatorii care isi construiesc profile.
Publicul tinta al retelei sociale Last.fm se potriveste foarte bine cu scopul CBS de a atrage consumatori tineri, a declarat Leslie Moonves, director executiv al CBS.
„Strategia noastra interactiva a urmarit sa construiasca comunicati in jurul tuturor produselor noastre”, a adaugat Moonves.
Site-ul Last.fm va continua sa fie condus de echipa fondatoare, respectiv Felix Miller, Martin Stiksel si Richard Jones.
Oficialii CBS au anuntat, in decembrie, ca vor lansa casa de muzica CBS Records, nume care a promovat artisti precum Michael Jackson, the Eagles, Barbra Streisand, si Earth, Wind & Fire.
Acum, CBS Records va promova artisti independenti prin intermediul platformelor online. Melodii din CBS Records vor fi incluse in emisiuni din retelele de televiziune CBS si CW.